Vyšel nový trailer na druhou řadu seriálu Star Wars: The Bad Batch
Včera vyšla upoutávka na druhou sezónu animovaného seriálu Star Wars: The Bad Batch. více »
10 nových Star Wars seriálů a projektů!
Dnes byly představeny nové projekty, hlavně seriály rozšiřující svět Star Wars. Máme se na co těšit, tak si je pojďme představit. více »
Zemřel David Prowse, představitel Darth Vadera v původních filmech.
V úctyhodných 85 letech nás navždy opustil herec a kulturista David Prowse. Tohoto herce můžete znát díky jeho impozantnímu hereckému výkonu Temného Lorda ze Sith, Darth Vadera. více »
Přehled: Yoda v The High Republic, světelný meč z plasmy, Bane a SW Squadrons
V dnešním přehledu se podíváme na Yodu a jeho nastoupení v sérii The High Republic, realistický světelný meč nebo poslední letošní Star Wars komiks. Jak se to má s Darth Banem a co nás čeká u Star Wars: Squadrons? více »
Ewan McGregor se rozhovořil o chystaném seriálu s Kenobim
Filmový představitel Obi-Wana Kenobiho, Ewan McGregor (49 let), se vrátí do role mistra Jedi po 16 letech od premiéry Star Wars Epizoda III: Pomsta Sithů. Kromě toho potvrdil v pořadu Graham Norton Show, že s natáčením seriálu se začne v březnu 2021. více »

Epizoda III - Pomsta Sithů

Reklama
Přidat komentář

Komentáře

Obrázek uživatele Obi-van Kenobi
10. Listopad 2012 - 20:21
Vždy som sa hneval že prečo vo všetkych filmoch dobro vždy zvíťazý nad zlom.
Ale v tejto epizode zlo vyhralo nad dobrom.

+1
+4
-1
Obrázek uživatele Aelsorm
27-28
15. Listopad 2012 - 15:40
přesně!
jenomže to Lucas udělal jen proto, protože Darth Vader a zlo nakonec stejně prohrálo v SW6, takže bych to moc neobdivoval

Míra urážek poukazuje na míru inteligence

+1
-2
-1
Obrázek uživatele Obi-van Kenobi
28. Březen 2013 - 15:35
Áno máš pravdu. Lenže ber ten film ako jednotlivca

+1
0
-1
Obrázek uživatele Milda
43-44
Milda [Správce]
28. Březen 2013 - 17:55
Tak film asi brát ani jit nemůže ... Jelikož tenhle díl "uzavřel kruh" ...

+1
0
-1
Obrázek uživatele Heavy
23. Listopad 2012 - 22:53
Impérium muselo vyhrát jinak by to nedávalo smysl.

Do you believe in magic?

+1
+3
-1
Obrázek uživatele sith
23-24
11. Listopad 2012 - 8:58
tato epizoda je fakt skvělá
nejvíc se mi líbí ten začátek, ta bitva o corusant

Fight for the win!!!

+1
0
-1
Obrázek uživatele mysterio
27-28
11. Listopad 2012 - 10:29
Myslíš to, jak je tam na začátku Venator, pod ním není vůbec nic a při dalším záběru je pod ním najednou bitva?

+1
+3
-1
Obrázek uživatele Darth Nihilus
25-26
11. Listopad 2012 - 11:10
Detail. :)

"Mě je naprosto šumák, co si dáváte do podpisů" -Pětka

+1
0
-1
Obrázek uživatele sith
23-24
15. Listopad 2012 - 13:04
jo
a ne jenom to
prostě celá bitva

Fight for the win!!!

+1
0
-1
Obrázek uživatele MaxViper
40-41
15. Listopad 2012 - 15:59
Mě spíš deptá, jak Anakin přistál s tou hořící půlkou lodi a jak se pěkně trefil na přistávací plochu .... s tím padajícím šutrem se muselo dobře manévrovat ....

+1
+3
-1
Obrázek uživatele lubkazklubka
41-42
14. Únor 2013 - 11:30
.. nenadramo do nás od I. cpali, že ej to jeden z nejlepších pilotů v galaxii :D

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Coudy
25-26
Coudy [Redaktor]
23. Listopad 2012 - 21:46
Tahle epizoda je drsná,poněkud strašidelnější než ty předchozí ,ale ti, co viděli jako první původní trilogii, poznali Anakina z té temnější stránky,a potom až z té světlé,což je docela chytrý tah , protože tak vznikají hrdinové.Člověk se s ním lépe seznámí.

I'm one with the Force and Force is with me.

+1
+6
-1
Obrázek uživatele Darth Mirek
24-25
25. Listopad 2012 - 15:25
Moje druhá nejoblíbenější epizoda, skvělé efekty i příběh ale byl jsem trošku zaskočen když se odehrálo tohle-Anakin zjistí kdo je D. Sidious potom hned BUM tři mtví mistři Jedi leží na podlaze a Windu se rozmáznul o barák, poté hned BÁC Anakin je D. Vader. Jinak ale skvělá epizoda

Don't ask, if you don't care.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Aelsorm
27-28
25. Listopad 2012 - 16:11
abych pravdu řekl, taky mě zaskočilo, jak najednou zničeho nic ho začne tupě poslouchat a co nejvíc, spojí se s ním aby zachránil Padmé, zabije jí a je s ním stále... WTF?!?
aspon že to Yoda vysvětlil, kdo jednou přejde k temné straně, je s ní stále

Míra urážek poukazuje na míru inteligence

+1
0
-1
Obrázek uživatele Darth Mirek
24-25
25. Listopad 2012 - 20:26
jj

Don't ask, if you don't care.

+1
0
-1
Obrázek uživatele anaqine
30-31
13. Únor 2013 - 20:47
Jj. Ale i velmistr Yoda se seknul, když vemeš v potaz, co se stalo v Návratu Jediho, tedy že se Vader nakonec vrátil ke Světlé straně síly :) Podle mě, když Vader zjistil, že vlastně Padmé zabil, měl v sobě v ten moment tak strašný vztek, že je pochopitelné, když zůstal na Temné straně síly. Přece jenom Temná strana čerpá svou sílu právě z hněvu. Ale když nad tím tak přemýšlím, v Návratu Jediho, když viděl svého syna svíjet se v bolestech, taky musel mít vztek a i přes to se vrátil na cestu Světlé strany. Což potom moc nedává smysl. Možná jsem to jen špatně pochopil. Kdyby byl někdo, kdo by mi to mohl vysvětlit, byl bych rád. :)

My powers have doubled since the last time we met, Count.

+1
0
-1
Obrázek uživatele comander Wolf
24-25
15. Leden 2013 - 14:49
Tohle je mám nejoblíbenější epizoda. Když jsem ji viděl prvně tak jsem zuřil, že Anakin přešel k temné straně síly a že většina jediů byla zabita. Ale bitvy, podle mě nejlepší znělky prostě epický :)

EDIT: Omlouvám se, mám v první větě chybu. Mělo tam být tohle : Tohle je má

Ad Unum Omnes

+1
+1
-1
Obrázek uživatele commander bly 8
24-25
13. Únor 2013 - 18:43
pěkně propracované efekty bitev.jediné co mi vadilo jaký to byl masakr(musí přiznat že jsem měl skoro slzy ,když vykonávali rozkaz 66 a windu zemřel)

ale o to je lepší ,že ty efekty rozkazu 66 udělali tak brutální,alespon pak fanoušek kladné strany chtěl aby impérium bylo zničeno.pak krásný závěr v 6. epizodě

+1
+3
-1
Obrázek uživatele Calse Lirryns
27-28
13. Únor 2013 - 20:09
Právě to se mi na tomhle filmu líbí nejvíc! Spousta akce, skoro žádné nesmysly a i ta zdravá dávka dojetí, které nám v tomto případě ukazuje, kolik zla dokáží napáchat emoce jednoho člověka, což oceňuji, protože takových filmů je málo. Jinde se snaží přinutit k slzám různými okoukanými způsoby, ale u mě se jim to podařilo jenom u filmů Pomsta Sithů a X-men 3. Ty dva doporučuji, jestli si potřebujete pobrečet! :)

Jsem si vědom toho, že nemám pravdu, nepotřebuji na to být upozorněn. Co mě zajímá, je to, kde dělám chybu.

+1
+3
-1
Obrázek uživatele lubkazklubka
41-42
14. Únor 2013 - 14:59
S napětím jsem sledoval všechny díly. E I - tak trochu pro děti, E II - tak trochu romantika, a pak to konečně přišlo a moje očekávání byla skoro beze zbytku naplněna. Onen přerod Jediho v Stiha byl naprosto brutální, ale to je přeci dobře, bo jak jinak ukázat, co je to býti Sithem. Zprvu jsem o Haydenovi pochyboval, ale tenhle díl dokázal, že on byl tou správnou volbou - kdo si pamatuje jeho žlutý pohled s kápí přes hlavu, mi jistě dá za pravdu. Jen samotný zlom - zabití Mace Windu, mi přišel trohcu moc rychlý a snadný, ale co následovalo pak, mě nadmíru uspokojilo. Zkrátka nejlepší díl nové serie.

+1
+4
-1
Obrázek uživatele Lord ze Sith
26-27
24. Únor 2013 - 19:56
Chcel by som sa spytat ak to niekto vie mam tu nieco co nechapem.Takze preco sa Palpatine tak znetvoril ked pustal na Windua blesky?
Ved ked v TWC pustal blesky na darth Maula tak sa mu nic nestalo. Mozno ze vtedy si ako keby zhodil masku a tak naozaj vyzeral.Uz sa nepotreboval skryvat,ale potom si to neopravil. Ked bol kancelarom tak musel vizerat aspon trochu ludsky ale ked bol imperator uz to nepotreboval. Mozno neviem.
A este , ze ked isli Palpatina zatknut ti 4 Jedajovia (Windu,Fisto...) tak ich Palpatine tak lahucko zabil. Majstrov Jedajov tak rychlo zabit?To mi nepride mozne.A navyse neurobil nic necakane iba normalne bodol a ti jedajovia sa ani nesnazili branit. Ak to niekto vie tak nech mi to vysvetli.
EDIT: Inac je to pre mna najlepsia epizoda Star Wars.

Niet bolesti tam, kde je Sila.

+1
0
-1
Obrázek uživatele HorLukRos
30-31
HorLukRos [Bývalý admin]
24. Únor 2013 - 20:35
Windu ty blesky odrazil mečem zpět na něj. Nejspíš pak ani nemohl přestat, a to ho tak znetvořilo.

Všichni máme své stroje času. Některé nás vezmou zpět - těm říkáme vzpomínky. Některé nás pohání kupředu - těm říkáme sny.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Lord ze Sith
26-27
24. Únor 2013 - 20:46
Vdaka ti.

Niet bolesti tam, kde je Sila.

+1
0
-1
Obrázek uživatele anaqine
30-31
17. Březen 2013 - 18:46
No já zas někde četl, nebo slyšel, že si to Palpatin udělal sám a schválně, jako důkaz o tom, že se Jediové spikli proti Republice. Ale nechci kecat. Samozřejmě vysvětlení, že blesky Windu odrazil, je logičtější. Ovšem i přesto mám dojem, že světelný meč blesky neodráží, nýbrž vstřebává (ep. II Obi-wan vs. Dooku), ale tím si taky nejsem jistý.

My powers have doubled since the last time we met, Count.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Darth Nihillus
10. Duben 2013 - 19:33
myslím,že Palpatine je natolik mocný,že jestli to udělal schválně,tak ho ty blesky zasáhnou

Jeden za všechny,všichni za jednoho!BŽŽŽ!-Darth Aňan

+1
0
-1
Obrázek uživatele Milda
43-44
Milda [Správce]
18. Březen 2013 - 21:31
Možná by si to chtělo trošku oživit, jelikož teď mně tak nějak prolítlo hlavou .... Nebylo to tak, že Palpatine hazel blesky na Windua, který mu je pohlcoval mečem a druhou rukou mu posílal blesky růžové ? Palpatin meč neměl tak je pohlcovat nemohl a smažil se ? Pak své zohavení využil pro svůj prospěch....

+1
0
-1
Obrázek uživatele Padmé
29-30
29. Březen 2013 - 21:50
Já četla že to byla jeho pravá tvář, kterou maskoval pomocí síly, ted nevím jak se ta schopnost jmenuje neni moc známá ... a po souboji byl slabý na to aby jí využíval, tak to obrátil ve svůj prospěch,

'Are you an angel?'

+1
0
-1
Obrázek uživatele Infernes
25-26
29. Březen 2013 - 16:26
Co když Plagueis stojí za vším , např . Pomohl Qui Jinnovi se spojit s Yodou , nebo zabránit nalezení Luka S. a Leji S. před Sithy , byl mnohem mocnější než Obiwan nebo Yoda . Co když pomohl Lukovi s mocí . Samozřemně to je jen spekulace , ale rád bych znal váš názor .

I like Sith

+1
-1
-1
Obrázek uživatele Pětka
24-25
Pětka [Redaktor]
29. Březen 2013 - 16:38
Když v tý době už byl kaput...

„Optimistu, těšícího se na vše dobré, čeká pravděpodobně zklamání. Pesimista, počítající s tím nejhorším, může očekávat spíše příjemné překvapení.” - Pětka (24.7.2015)

+1
+4
-1
Obrázek uživatele Infernes
25-26
21. Duben 2013 - 14:00
Ale Q. Jinn byl taky kaput

I like Sith

+1
0
-1
Obrázek uživatele Halt01
29. Březen 2013 - 17:38
Jen jedna otázka: proč by to dělal?

+1
+6
-1
Obrázek uživatele Infernes
25-26
21. Duben 2013 - 13:59
jedno důvodu POMSTA na Sidiousovi

I like Sith

+1
+1
-1
Obrázek uživatele klara1
24-25
17. Květen 2013 - 22:56
Už odjakživa mě fascinoval šerm a celkově boj s mečem nebo něčím jemu podobnému, a i když tohle není moje oblíbená epizoda, tak je to pro mě hotová pastva pro oči.

"Ne každý, kdo bloudí, je ztracen." - J.R.R. Tolkien

+1
+9
-1
Obrázek uživatele Oliver98
25-26
20. Květen 2014 - 19:42
Takže Majsterka, ide sa na analyzovanie tvojej práce v sekcii chyby. Mimochodom, vieš prečo ťa volám Majsterka a nie podľa tvojho nicku? Lebo nemám českú klávesnicu, teda nemám e s mäkčeňom a nechce sa mi stále kopírovať tvoje priezvisko. A viem že ti to lichotí, máš taký pocit nadradenosti... :D Ale, už som moc odbočil takže:

1) Asi myslíš scénu vo výťahu. Tu mám celkom prosté odôvodnenie: mali rozkaz od Dookua, respektíve od Grievousa, aby hocijakého Jedia, ktorý sa vypraví zachrániť Palpiho, zatknú. Dookuovi muselo byť jasné, že prídu Ani a Obi.
Ďalšia môžnosť je takáto: Droidi sú proste hlúpy. Myslím, že to hovorí samo za seba.

2) Zazdalo sa mi, že som videl odrazenie od meča. Inak by som to mohol odôvodniť, že Obi pomocou Síly odklonil strely a zvišok je nám jasný.

3) Neviem či som to zle postrehol, ale tuším sa dal štít len na časť okna, zvyšok, ktorý sme potom videli bol nepoškodený.

4) Na Utapau to už neboli Aniho a Obiho meče.

5) Nevieme moc detailov o bionickej technológii, ktorú použil San Hill a spol. na zachránenie Generála Grievousa, čiže nemôžeme hovoriť, že to je nezmysel.

6) Podľa všetkého ich zaskočil. Použil nečakaný výpad medzi Jediov. Dokonca by som tvrdil, že Jediovia boli tak zaslepený svojou mocou, že Palpiho podcenili, čo sa im v konečnom dôsledku vypomstilo. Ale to nechajme tak.

7) Stihla si ho privolať. To je také typicky Jediské zľava doprava (aj keď podľa mňa bz si ho ľahšie privolala do ľavej ruky.

8) Skĺzli po svahu.

9) Použil Sílu aby udržal zapnutý meč.

10) Yoda je tak hbytá opička, že ani tieň mu nestačí.

11) To je diskutabilné. V komplexe kde boli Separatisti určite bola a Jedi si vždy nájde cestu ako prežiť.

12) Ani bol také hovado, že im zastavil prívod krvy do hlavy. Nechal explodovať srdce apod. (samozrejme všetko pomocou Síly) Je to podľa mňa možné.

13) Zle formulovaná veta.

14) Toto nemôžeš považovať za chybu. V tom hluku vypol meč, dal ho na opasok a skočil dole.

+1
-1
-1
Obrázek uživatele Pětka
24-25
Pětka [Redaktor]
20. Květen 2014 - 20:09
Jsi asi hodně naštvaný, co? :D

Ale vážně, někteří z vás se zachovali jako kudlanky - hned jste se na mě vrhli s tim, že „Nene! To není chyba!” U některých jsem ochotna to i uznat, ale třeba hned u čtyřky - vždyť si je vzali zpět a pak s nimi na té lodi rozsekali pár droidů!

Ty jsi prostě stále uražený, že si dělal nepořádek a já tě potrestala. Ve prospěch tohoto tvrzení hraje i to, že u třináctky tě prostě nenapadl argument, tak si napsal, že má věta je zle... A pokud si ji opravdu nepochopil, tak: zaklesnuté meče - střih - volné meče

Prostě jsi uražený a chceš se pomstít, ale tohle není dobrá cesta. Prostě nemůžeš říct, že Yodovi stín nestačí - musíš uznat, že film má chyby a já některé našla a vypsala. A nemůžeš se mstít tak, že se staneš „haterem” - uznejme, že to dělají malé děti.

„Optimistu, těšícího se na vše dobré, čeká pravděpodobně zklamání. Pesimista, počítající s tím nejhorším, může očekávat spíše příjemné překvapení.” - Pětka (24.7.2015)

+1
+2
-1
Obrázek uživatele Oliver98
25-26
20. Květen 2014 - 20:15
Neviem o čom to hovoríš. Ja sa za nič nemstím. A ešte k tomu Yodovi, to bola recesia, nie haterstvo. ;)

+1
-1
-1
Obrázek uživatele Darth Nihilus
25-26
20. Květen 2014 - 20:17
Tu čtyřku jsme vysvětlovali asi milionkrát, že Jediové si dělají meče podle určitých vzorů a ze stejných součástek, takže se mohou stejné jílce opakovat...
K té třináctce... ta věta je blbost, nedává smysl... tedy né takový, jaký jsi chtěla... takhle ta věta vypadá, že se divíš, že když od sebe odletěli několik metrů, tak se již nedotýkali meči... což je velice překvapivé, že? I můj učitel češtiny říkal, že je to blbost...

A stejně nechápu, proč na filmu hledat chyby, k čemu to, sakra, je?!

"Mě je naprosto šumák, co si dáváte do podpisů" -Pětka

+1
0
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
24. Květen 2014 - 14:22
Ehm... Pětko, nechci, aby jsi o mě měla mínění jako o "kudlance nebo haterovi". Ve většině bodů s tebou souhlasím, v některých si nejsem jistý a jeden ti hned objasním. A to konkrétně bod číslo sedm. Skutečně to tak bylo. Ovšem je to tak i v TCW, filmech, ale třeba i filmech ze středověku. Kdo bojuje s mečem v pravé ruce, mívá jej vždy na levém boku. Je to tak z důvodu lepšího uchycení, jelikož čepel vždy směřuje dolů. Vyzkoušej si to třeba prakticky. Vezmi si baterku a připni si ji k pravému a pak levému boku tak, aby směřovala dolů. A pak ji zkus pravou rukou tak, aby po uchopení směřovala nahoru. Co je lehčí, ale hlavně rychlejší? Když je na protější straně ruky. Proto bych toto ani nebral jako chybu.
Na druhou stranu jsem rád, že na tom pracuješ a upřímně řečeno tě obdivuji, protiže za tu krátkou dobu, kdy jsi v týmu jsi tady toho udělala tolik a stále se ti chce pokračovat :)

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
+2
-1
Obrázek uživatele Pětka
24-25
Pětka [Redaktor]
24. Květen 2014 - 15:07
Já vím, že se meč věší na opačnou stranu, ale o to mi nešlo. ;)
Šlo o to, že během mžiku najednou meč držela v ruce, přišlo mi to jako chybka - nevím jak tobě a ostatním, ale mně ano. :)

Vím, že se mnou ne všichni ve všech bodech musí nutně souhlasit, přecijen sto lidí, sto chutí. Takže to, co já považuji za chybku si jiný může nějak vysvětlit a já to beru, ale není prostě možné - jak to udělal Oliver - naprosto všechny vyvrátit. Prostě film má své chyby - někdo si jich více všímá, jinému je to jedno, další je ani nevidí... Nechme to už plavat.

P.S. Jsem ráda, že jsi rád, že na tom pracuji. :)

„Optimistu, těšícího se na vše dobré, čeká pravděpodobně zklamání. Pesimista, počítající s tím nejhorším, může očekávat spíše příjemné překvapení.” - Pětka (24.7.2015)

+1
+3
-1
Obrázek uživatele DuckLord
29-30
20. Květen 2014 - 23:21
U bodu 6) si říkej co chceš, ale ta scéna je snad největší fail tvůrců, co ve SW je...
Palpatina přijdou zatknout 4 mistři jedi, mají tasený meče a jsou připraveni k boji. Je zcela očividný, že Palpatine zaútočí, ale jakmile to udělá najednou se 2 jediové dívaj asi z okna nebo nevím kam, ale každopádně úplně jinam než odkud přichází útok, a proto jsou okamžitě zabiti. Prostě ostuda... Smrt Kit Fista už se dá brát, že ho Palpatin normálně přemohl, ikdyž to bylo taky trochu rychlý, ale budiž. Jedinej Windu něco předvedl. Ti první dva jsou ale ostuda celýho řádu a obrovská chyba tvůrců.

odkaz »

+1
+2
-1
Obrázek uživatele CadBane007
25-26
30. Červenec 2014 - 8:55
Nevím jestli by se tato chyba dala zmínit, ale pokud vím tak skoro všechny válečné stroje CIS byly během války "přebarveny" do modro-šedých barev. V tom případě nechápu proč má MTT v hangáru Invisible Hand hnědou barvu tak jak to mělo za dob ještě před Klonovými válkami?

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Darth Nihilus
25-26
30. Červenec 2014 - 21:12
No, vzhledem k tomu, že TCW vznikly později, tak to může být jen těžko chyba...

"Mě je naprosto šumák, co si dáváte do podpisů" -Pětka

+1
0
-1
Obrázek uživatele CadBane007
25-26
31. Červenec 2014 - 7:55
No tak je to možná spíše chyba v TCW, ale stejně měli v Ep. III přebarvené loďě a např. ještě HMP tak proč neudělali ostatní... Vulture droid byl ve starých Clone Wars taky hnědý a ve filmu mordý... to se jim moc nepovedlo :D

+1
0
-1